Tatra 613-3
Očesaná, odhlášená, nepojízdná...
Závažnější korozí jsou postihnuty zřejmě jen přední blatníky, zbytek karosérie se zdá být nezvykle zdravý...
Vyražené VIN a výrobní štítek.
Nějaké pozůstatky po přestavbě na dvoumístnou hasičskou verzi.
Motor typu T613 "neekonomik" očesaný o veškeré demontovatelné příslušenství...
Řádně vybrakovaný interiér...
Přepážka v zadním podběhu, zřejmě nejnešťastnější konstrukční řešení na autě.
Zřejmě ještě původní z výroby a asi 14 let nenabíjená baterie, brrr...
Na zadní nápravě zůstaly ještě první pneumatiky pro T613 - Barum 215/70HR14 OR6AS, to se dnes už jen tak nevidí...
Po doplnění zadních svítilen stoupla cena vozu na dvojnásobek.
Říjen 2006 - motor ven
Jedním z mála příjemných překvapení jsou téměr nové zadní kotouče - tloušťka 23,9 mm.
ZPĚT